Even voorstellen.. Rien Poortvliet, fanatiek roofvisser op zout en zoet. Van april tot oktober vis ik vooral op zeebaars, de winterperiode ga ik graag achter de zoetwaterrovers aan. Sinds kort ben ik samen met Gea de Ruijter en Daan Verbruggen prostaff geworden voor Ultimate Fishing, verdeler van High end Japans speelgoed van veel verschillende topmerken.

In mijn zeebaarsvisserij ben ik al jaren aan het vissen met Ultimate producten, voor de shadvisserij heb ik een mateloos groot vertrouwen in de Sawamura One-Up shad, ook de One-Up curly, heeft me dit jaar aangenaam verrast.

Ik houd ook van geweld aan de oppervlakte, een Xorus Patchinko, een Xorus Asturie en de Duo Realis pencil zijn hiervoor toch wel mijn favoriete oppervlakte pluggen.

Op zoet water houd ik echt van de finesse visserij op baars en snoekbaars, licht vissen met softbaits op de jighead met bijv. een MegaBass Hazedong shadje, licht dropshotten met bijv. een Sawamura Glokky op de haak of lekker spelen met een creaturebait op de carolina of texas rig, hiervoor vis ik graag met een MegaBass bottle shrimp.

Mijn visserij zowel op zout als zoet doe ik vooral vanaf de kant, hier ligt ook echt wel mijn passie. Zo nu en dan mee op de boot doe ik heel graag, maar een mooie dikke vis vangen vanaf de kant geeft me de meeste voldoening!

Ook Ultimate Fishing staat dit weekend op de Hengelsport en Botenbeurs in Utrecht, zelf zal ik er alle 3 de dagen aanwezig zijn, Ik zie jullie dus graag op onze stand nummer 207





Na vele jaren van grote tevredenheid met een gevlochten lijn (braid) te hebben gevist van het merk Daiwa. Waarover ik al eens een review artikel heb geschreven wat je

De Cast-Jig van Quantum is geen standaard loodkop, maar een slimme loodkop! De Cast-Jig is speciaal ontworpen om de softbait tergend langzaam te vissen verticalen vanuit de boot, maar ook al jiggend vanaf de kant!


Een hele nieuwe range aan oppervlakte aas van
