Nationale Hengeldag: iedereen vist mee!

1Op zaterdag 28 mei is het weer Nationale Hengeldag. Een mooi moment om iedereen zelf te laten ervaren hoe leuk en spannend vissen eigenlijk is. Ook in de rest van het land vinden op Nationale Hengeldag allerlei activiteiten plaats. Dat varieert van viswedstrijden, demonstraties, workshops tot festiviteiten rondom de opening van nieuwe visvijvers en -steigers.

spandoek_84164

Laat je zien!
Het doel van de Nationale Hengeldag is om het sportvissen en de hengelsportvereniging te promoten. Dit kan het beste als de activiteiten worden georganiseerd op goed zichtbare plekken. Enkele verenigingen organiseren een ‘Streetfishing’ wedstrijd. Deze actieve manier van vissen vindt plaats op meerdere plekken in de bebouwing en resulteert in een grote zichtbaarheid. Gecombineerd met een centraal gelegen stand van de hengelsportvereniging – met daarbij enkele activiteiten – kan dit veel publiciteit opleveren.

Ed en Marco on tour

Ed & Marco tour
Ed en Marco gaan op Nationale Hengeldag weer afzonderlijk op pad om enkele activiteiten te bezoeken. Marco bezoekt de Jeugddag van Sportvisserij Oost Nederland en gaat vervolgens nog langs bij HSV Hoop op Geluk Nijkerk en HSV Ons Genoegen Woudenberg. Ed maakt een reis naar het noorden en bezoekt de activiteiten van HSV Ons Genoegen Sint Nicolaasga en HSV Leeuwarden. We hopen op goed weer en een geslaagde dag!

Ga voor meer informatie naar: www.sportvisserijnederland.nl