COMMERCIEEL MEDEWERKER FRANS- EN NEDERLANDSTALIG (Full-Time)

spro-sports-prof_zwart-op-wit_577Functie-inhoud
Voor de vacature is SPRO per direct op zoek naar een Franssprekende klantvriendelijke, klantgerichte en professionele medewerker die kennis heeft van hengelsport. Je bent communicatief vaardig, schriftelijk en verbaal en kunt overweg met de gebruikelijke Microsoft Office programma’s.

Als commercieel medewerker verricht je administratieve werkzaamheden waaronder orderverwerking, facturatie en aftersales, alsmede vertalingen voor de marketingafdeling. Je biedt ondersteuning aan de buitendienst en neemt zelf actief deel aan het verkoopproces. Tevens bied je ondersteuning bij on- en offline promotionele activiteiten.

Functie-eisen

• Je beheerst de Franse en Nederlandse taal perfect in woord en geschrift
  • Engels is een pré
  • Je hebt kennis van de hengelsport
  • Je bent klantgericht en hebt een proactieve werkhouding
  • Je kunt goed zelfstandig werken
  • Je bent communicatief, representatief, een teamplayer en werkt accuraat
  • Je hebt gevoel voor effectiviteit en bent oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en pakt gemakkelijk andere werkzaamheden op (zoals werkzaamheden voor de service- en reparatie-afdeling) en bent beschikbaar voor werkzaamheden in het weekend (zoals open dagen en beurzen).
  • Je hebt minimaal MBO denk- en werkniveau
  • Het is een binnendienstfunctie; aanwezigheid op ons kantoor in Vianen is dus een must

Wij bieden:

• Afwisselende, full-time functie (39 uur)
  • Goede salariëring op basis van leeftijd en ervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Solliciteren?

Graag zien we je sollicitatie tegemoet! Stuur je sollicitatie met pasfoto, korte motivatie en CV vóór 10 november 2017 naar nicky@spro.nl t.a.v. Nicky van Rixel o.v.v. Sollicitatie Commercieel medewerker Franstalig en misschien word jij onze nieuwe collega!