M&M Hengelsport op bezoek RYBOMANIA Beurs Polen.

banner1
Persbericht M&M Hengelsport.

Afgelopen 21 tot en met 23 februari  waren we op bezoek bij de Rybomania in Poznan, Polen. De grootste en belangrijkste hengelsportbeurs van dat land.

1653783_586986511390519_523483933_nBij M&M Hengelsport zijn we altijd op zoek naar interessante nieuwe ontwikkelingen, producten en leveranciers. Aangezien de hengelsport zich in Oost-Europa stormachtig blijft ontwikkelen was deze beurs hiervoor natuurlijk de perfecte gelegenheid. Ook een bezoek aan een aantal van onze huidige leveranciers waaronder SPINMAD stond in de planning.

1622785_586986994723804_1780264568_n

1970697_586986781390492_900351963_nDe beurs was een daverend succes en zeer, zeer druk bezocht. We hebben een hoop nieuwe contacten opgedaan en interessante dingen gezien. Ook SPINMAD heeft zeker niet stil gezeten en komt met een aantal prachtige nieuwe producten.

1.

Kortom, genoeg mogelijkheden voor de nabije toekomst!

Winkeliers die nog niet met M&M Hengelsport samenwerken en geïnteresseerd zijn in één van onze talrijke producten, kunnen contact met ons op nemen:

M&M Hengelsport
Michael Meyer
Nomdenweg 2F
9561 AM Ter Apel
Tel/fax: +31(0)599-858162
Mobiel: +31(0)646718339
Internet: www.menmhengelsport.nl
Internet: www.timmsdobbers.nl
E-mail: michael@menmhengelsport.nl

Bedrijfsfilm M&M Hengelsport

Voor de provincies Zeeland, Noord- en Zuid-Holland kunt u contact opnemen met onze agent: