Mercury Marine lanceert nieuwe campagne van wereldwijde merk Go Boldly.

ob_049f39_mercury-go-bolddly1Mercury Marine, ’s wereld grootste fabrikant van motoren voor pleziervaartuigen, kondigde een nieuwe slogan en wereldwijde reclamecampagne aan die gericht zijn op een betere watersportbeleving. De campagne ‘Go Boldly’ boezemt vertrouwen in en omvat het hoge niveau van beleving en dynamiek rond het merk Mercury.

Om deze nieuwe aanpak van consumentenmarketing te sturen maakte Mercury een Go Boldly-video en verhoogde het bedrijf zijn aanwezigheid op het web; een mooie uitstraling van de zelfverzekerdheid die het bedrijf wil overbrengen op booteigenaars over de hele wereld.

“We zijn van plan om hiervan een sterk merk voor Mercury Marine te maken dat bij ons past en dat onze producten van wereldklasse aanvult en accentueert”, vertelt Michelle Dauchy, Chief Marketing Officer bij Mercury Marine. “Go Boldly creëert een emotionele band met onze klanten met als doel een ongekend niveau van merktrouw te bereiken, waardoor we hopen klanten voor het leven te maken.”

goboldyrfw1

De grafische vormgeving van het nieuwe merk ontstond met de hulp van Markham & Stein, een bureau dat in Miami is gevestigd en dat al meer dan tien jaar voor de scheepvaartindustrie werkt. Achter Go Boldly schuilt het idee om Mercury Marine van de concurrentie te onderscheiden en tegelijkertijd de band met onze vaste klanten te versterken, met als doel merktrouw over de gehele productlijn op te bouwen.

“Door middel van uitgebreid consumentenonderzoek over de hele wereld zagen we een reële kans om onze marketinginspanningen op de eindgebruiker te richten”, aldus Dauchy. “Bij Mercury Marine is het onze taak om ervoor te zorgen dat booteigenaars genieten van de tijd die ze op het water doorbrengen, en ook dat deze herinneringen blijven bestaan. Go Boldly belichaamt dat verlangende streven naar avontuur en hoe Mercury de herinneringen hieraan voor de booteigenaar veroorzaakt.”

goboldyrfw

De nieuwe creatieve elementen worden in verschillende mediavormen gegoten en zijn ook geïntegreerd in Mercury’s standaankleding voor de bootshows van 2017.

Meer informatie op: www.mercurymarine.com